ח"כ אייכלר: "לא התקיים דיון רציני על דברים מהותיים"

אייל ראובן No Comments on ח"כ אייכלר: "לא התקיים דיון רציני על דברים מהותיים"

ח"כ ישראל אייכלר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "יש בליכוד רצון לתקן אבל עוד לא דיברנו על הפרטים איך לעשות את זה, גם על חוק הגיוס עוד לה התקיים דיון רציני" | האזינו לריאיון

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע ההתקדמות במו"ו מול סמוטריץ', שוחחו בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" עם ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה, ובדקו מה קורה במו"מ איתם.

אייכלר פתח את הריאיון: "יש מניעות להקמת הממשלה, נפטרנו מהרשעים, ראיתי את שר האוצר הולך בכנסת אבל וחפוי ראש. באנו עם 180 סעיפים של תיקון עוולות, אין שם דברים חדשים. הליכוד מסכים על העקרונות. הליכוד רצה קודם להקים ממשלה, אבל אנחנו התעקשנו לסגור דברים לפני הקמת הממשלה".

"למעלה משבוע לא יושבים איתנו על הסעיפים שאנחנו דורשים. מדברים רק על תיקים, ולציבור שלנו חשוב הרבה יותר התיקונים" טען אייכלר. "אמרתי לצוות המו"מ של הליכוד, שכדאי להתקדם עם הסיכומים בעניין הזה, זה מה שחשוב לנו" הוסיף.

"מה שלא יהיה כתוב בוודאי שלא יהיה, מה שכן כתוב אולי יהיה אולי לא, אני מקווה שכן. יש להם לחצים, שמעתי שהיום מדברים שהצבא והמשטרה צריכים להתנגד לממשלה" כך אייכלר.

לגבי החלוקה הפנימית ביהדות התורה אמר: "יש הסכמים בין אגודה לדגל, ונקיים אותו. אני אמרתי בישיבת הסיעה שאסור לנו ליפול למלכודת של הליכוד ולדבר על תפקידים, לנו חשוב יותר הסעיפים שהבאנו".

"יש בליכוד רצון לתקן אבל עוד לא דיברנו על הפרטים איך לעשות את זה, גם על חוק הגיוס עוד לה התקיים דיון רציני".

האזינו לריאיון:



0 תגובות